Thursday, May 17, 2012

Perut ! . . . Kau Kenapa ? ?


waduhh...

macam nie laar keadaan aku bila larut malam . . 
perut aku macam biasa akan buat gendang yang tak berirama . . 
padahal baru sebentar tadi aku melahap makan  sekeping BENJO . . entah apa punya perut daaa , makan tak baca bismillah kew ? 
erkk , rasanya aku dah baca bismillah dah tadi . . hurmm , apakan daya , perutku kan bersaiz anak gajah   . . tapi macam mana pown , aku nie maintain slim taw :D

sekarang nie terasa nak makan BURGER lar pulak  . . lama tak makan burger . . 
kalo dekat KMPP dulu , senang je nak makan burger ke , benjo ke , special tak special ke apO semua bole . . 
sebab apO ?
sebab cafe tak jauh pown !
bole je g order bila2 masa maw makan . . 
tapi bila ada kat rumah nie , nak makan benjo? burger? huwaaa  . .  kena keluar lar beb . . 
aku memang "sangat rajin" lar kan nak kua malam2 nie . . err, memang tak laaa . . 

perut !
ko sabar eak . .  esOk lak aku sumbat yerk !
sekarang , jom tidO dulu !

hihi...
sapO2 pandai buat burger , delivery to me bole ?
hehehe...

No comments: