Thursday, May 3, 2012

MAGGI Oh MAGGI






HYEP ! !

: : a s s a l a m u a  l a i k u m : :

yeaaahhh ! 
berita gumbira di sini !!
untuk pengetahuan umum , hahaha.. akhirnya aku dapat jugak makan maggi !
huh, tawu tak, bertapa susah payah nye aku menahan nafsu aku nie dari makan maggi !

hari tu , habis2 je tamat nye aku dari KMPP tuh , 
sesampai ja kat rumah , aku g beli maggi 5bungkus !
kehkehkeh..
pas nie kalo rambut aku botak , jangan terkejut lar yerk !

orang cakap maggi nie tak sehat , tak baek untuk otak ..
sebab tu la aku puasa maggi sepanjang aku duduk dekat matrik !
huh, susah taw tak !
hahaha...
mmg aku tak ley lawan sepenuhnyaaa,
sebab aku ada jugak sekali dua makan yang kawan aku punya...
hahha..
tapi sesuap dua jew..
tu pown sebab nak hilangkan "terliur" aku ~
hahahahahah...

kesian aku kan, macam tak penah jumpa maggi lak...
hahaa,


ok,papepOwn aku dah lepas kan rindu aku dekat maggi !
dah makan 2bungkus da pown..
makan diam2 kat rumah,takot ayah aku marah, hihi...

ssshhhh ! !  jgn kecOh2 !
^_^#






No comments: