Thursday, May 3, 2012

NAK CARI KEJA BARU . .


ASSALAMUALAIKUM

hai..
hari nie cik nina tak keja..
sebab nye kedai or kilang tu di tutup sementara..
kena quarantine daaa (=.=!


semalam kitorang keja setengah hari jaa...
sampay pukul 12..
pastu diorang suruh balik..
sebab pihak kesihatan nak datang buat pemeriksaan dekat kedai kitorang..
then, tengok laa hari nie,
maksudnya keputusan semalam tu memang terok lar kan...
haishh, apa nak jadi daaa~
lari bajet aku untuk bulan nie,huh

yelaaa,
quarantine nie mst amek masa dlm seminggu dua kan?
so, gaji aku macam mana? hukhuk..
mesti berkurang !
kalo dok jadi macam ni, bek aku cari keja tempat len jaa, hurrr...

haaa,
tadi masa aku nak balik umah kan, aku singgah dulu kat petronas dengan 7eleven..
hehehe,
aku g tayang muka dan buat muka tebal tanya keja kosong..
hua2...
mula2 tu malu kot..
tapi,
aku kuat kan hati, demi mencariu duit !
aku sanggup !

hak2...giler...semangat tOL !



yang best nya, bila aku g tanya tuh ,
diorang tak cakap tak de !
kalo cakap macam tu , lagi bertambah malu lar aku . .
alhamdulillah diorang kasi borang dekat aku untuk diisi !
hehehe...petang nie jugak akan ku pegi hanta...kehkehkeh..
semangat2,,,



ok,that's all !



p/s: doakan cik nina dapat pekerjaan tu keyhhh! 
^_^






No comments: