Saturday, May 12, 2012

Berat hati nak Berhenti Kerja Kilang Roti



salam 

hari nie last day . .  last day aku kerja kat kedai roti . . 
sedih rasanya bila nak tinggalkan kedai roti tue . . 
depa suma yang kerja kat situ semuanya baek2 belaka. . . aku rasa kami semua dah macam satu family dah . . walaupun umur kitorang banyak beza , tapi itu bukan penghalang untuk kitorang beramah mesra , hehehe . . 

semasa nak bagitaw boss aku pagi tu , rasa berat hati lar pulak . . 
tapi kalau tak bagitaw ,  nanti melepas lak , sebab petang2 dia tak mai kedai dah . . 
so , aku pown bagitaw laar nak berhenti kerja . .  sebab ? sebab apa yang aku bagi ?
aku kata , nak cari pengalaman kerja kat tempat lain lak. .  haha , kurang asam tak jawapan tu ? hmm , pape jelarh , yang penting aku tak tipu , sebab memang pown aku nak keja tmpat lain  . .



waduuhh , aku mesti rindukan depa semua nanti !
rindukan kuih makcik fauziah !
rindukan nyanyian pakcik ali !
rindukan sakat2 chef !
rindukan pokpek2 kitorang bersama !
rindu nak buat kuih dengan depa !
rindu nak sakat siti !
rindu boss yg baek !
rindu . rindu . rindu . rindu ! ! ! !






entah bila lagi nak jumpa depa semua nie . . 
harap2 nanti chef kawen nanti , dia jemput aku sekali . . hehehe . . 
bole lar jumpa diorang suma jugak ^_^


aku harap kedai tu akan lebih maju dan dimurahkan rezeki . . 
semoga bisness diorang akan  berjalan dengan lebih lancar pada setiap hari . . 
ameeennn...

No comments: