Friday, May 18, 2012

Mimpi . . Siapa ? ?

salam . .

ishh , busuk nyer . .
bau ape nie ? eh , korang tak mandi lagi ke ? ? hehehe . . melawak aje larh . .
laparnyer ! baru bangun dari tido , memang salu lapar  . .

mimpi . .
semalam aku mimpi pasal kawan2 aku semasa di SMKKS . .
dalam mimpi aku tu semua orang terlibat . . maksud aku , kelas 5 CEM n 5 BES . .
mimpi ? waaa , nie mesti aku rindu sangat nie dekat diorang !
huhu . . walaupun aku belajar selama setahun je , time form 5 , tapi kenangan dengan diorang memang banyak !
SWEET2 JEW SEMUA . . yang pahit2 semua dah jadi sweet dah sekarang nie. .

aku mimpi diorang dalam suasana dalam kelas bergabung , ,  time cikgu tak dak ,
tahu2 lar kalau cikgu tak dak kan , suasana mesti kecoh dan bising . .
lagi lagi bila ada orang yang paling nakal dan hingaq dalam kelas tu . .  hahaha . .
siapakah dia ? hhahaha . .  siapa lagi kalau bukan ADIL . .
dan keadaan akan bertambah bising bila bergabung bersama AZRIWAN !

masa mula2 aku masuk sekolah tu dulu , aku tengok azriwan dan aidil nie mcam kembar tak seiras ja . .
perangai pown sama !  apa yang sama ? mulut bising dan suka cari perhatian dalam kelas . . hehehe . .
kadang2 tu , bila over sangat melawak or loyer buruk depa tu , buat aku naik menyampah dan geram . .
tapi macam mana pown , sikap depa tu la yang bole buat kelas kami nie ceria . .  tak de la pasif je bak kata pengetua sekolah SMKKS , Puan . . . .






^_^#

No comments: