Sunday, December 28, 2014

Haishh. Panas Pulak Hati Kiteee..

Haip.

Mood berubah 270 degree ! Moody. Haa. Memang sesuai laaa. Memang sekarang aku tengah nak study thermofluid pun. Part moody diagram.

Sakit pulak hatii oii. Keluar surau. Baru sudah maghrib. Depan pintu. Hamba Allah sorang ni tegur. "Tidoq ka?". Krik krikk. Soalan apa tu?? Memang aku stay kat library untuk tidoq pun wehh.
"Haaa?napa?" Sambil buat muka pelik.
"Mata hang merah"

Pesal? Merah menyala sangat ka mata aku?nak aku pakai contact lens?padahal aku tengok dalam cermin surau okeyy jaa. Dah kenapa keluar surau terus merah? Herr.

Padahal sebelum tu aku siap bersuka ria lagi dengan member aku yang lain kat luar library tadik. Menjamu selera sambil gelak ketawa bagai. Memang sentapp laa bila kena tegur macam tu.

Bila fikir balik, aku macam nak tanya jaa balikk soalan jenis macam tu kat dia..

"Baru lepas makan kaa?"
"Knp?"
"Makin tembam".
Nahh. Amekk kauu..

Hurghh.

Korang ni aku nak nasihat sikettt laa yee. Kalau nak tanya something tu biar sopan sikett. Nak tanya tido ke hapa kee..ko tanya laa dulu member ko tu buat apa sebelum tu. Dia baru bangun tido ke. Lepas makan ke. Lepas berak ke. Ni tak. Main tibaiii ja aju soalan.

Contoh. Cuba bayangkan kau baru balik dari kelas. Pastu sampai bilik tetiba rumet kau cakap.

"Eh, kau ponteng kelas eh?"
"Pesal?"
"Nampak selekeh lain macam jee."

Sakit weyyy.. Erghhh.

No comments: