Friday, August 9, 2013

Sakit Mata Tengok Tudung Layer



Assalamualaikum. 

Mungkin apa yang aku nak cakap nie buatkan korang sakit hati dan marah semarahnya. Tapi hati aku lagi sakit dan mata aku berpinar bila terpandang tudung layer !


Entah kenapa aku tak boleh tengok tudung layer ! Lagi-lagi tudung layer yang tersangatlah pendek. Pendek dekat depan dan belakang. Kadang-kadang si pemakai ada yang pakai atas dada. Geramnyaaaa hai aku tengok. Macam nak tayang tutttt ja . Buat macam dia sorang ja yang ada. Yang pakai betoi-betoi dekat dada pun ada. Dah kenapa pakai macam tu, ingat tak boleh nampak bentuk tutttt ka kalau pakai macam tu. Lagi-lagi kalau pakai baju ketat. 

Yang belakang tu satu hal. Dah la pendek sependeknya. Lepastu tergantung pulak. Macam rambut pendek yang terjuntai dah aku tengok. Amboi, mentang-mentang lah pakai tudung tak boleh tayang rambut, kau nak tayang tudung yang bergoyang-goyang atas kepala pulak noh. 

Sorry to say . Aku seriessss tak senang tengok fesyen jenis tuh !

wassalam :)

No comments: