Saturday, August 10, 2013

Family Aku di Hari Lebaran (2013) . Syoknya !

Assalaaaamualaikum ! hye hye :)

Semua orang kat facebook pakat tayang gambar raya diorang. Aku pun nak tunjuk jugak ! Tapi malu nak upload dekat facebook. Sebab nanti kawan2 aku semua tengok. Malu lar itew.. Huhu. 

Dekat blog tak malu pulak kau upload? 
Haha, aku tau, mesti ada yg ckp mcm nie. Dekat blog aku tak segan sangat. Sebab follower aku berapa org sgt kan. Dan yang paling penting aku tak kenal korang yang singgah baca blog aku. Btw thanx sudi singgah lar yeaa :)


okey, nie banner dari family aku. Selamat Hari Raya Adilfitri Maaf Zahir dan Batin yaa korang !



my mom, sister n bro. Yang sorang tu saja gegehh pakai purdah.
Jangan salah faham okeyh ~



ohh ! no comment ~



Kami adik beradik pakai baju sama.  Tak minat sangat pun
jubah cotton, tapi beli jugak laa.



bersama abe polis. 



okey, mata aku tertutup pulak . (-__-
sila abaikan . 



Kami tiga beradik perempuan :)



sayang mak ayah !



semua geng turqoise :)



erkk . Nampak laaa semua syok bergambo. haha

No comments: