Tuesday, July 17, 2012

ResuLt UPU


ASSalamuaLaikum ! 


yaa , aku dah cek dah UPU 13 Julai lepas . . dan semalam surat tawaran sudah siap aku downLoad . .
dengan suka cita nya aku dapat kOs yang aku agaK minat . . 
aLhamduLiLLah . . . 
walaupOwn kos tu adalah pilihan yang ke berapa aku pOwn tak ingat , 
tapi aku still berasa bersyukur . . 

seperti yang dijangka , aku dapat sambung belajar dekat kawasan dekat . . 
tapi tak sangka pulak negeri nie . . 
UNIVERITI MALAYSIA PERLIS. . 




 yaa , perlis  . . 
lepas aku dapat taw keputusan nie , aku terus cakap kat ayah aku 

" hahaha , nie mesti ayah doa bagi orang dapat u dekat2 kan? orang dapat perlis "
ayah aku dengan tersenyum lebar nya balas " ALHAMDULILLAH . . .  hahaha , 
senang sikit nak p hantaq , nak p tengOk " . . 

adoOii ..  hahaha , xpelahh  , dekat pown dekat je laa . . 
yang penting kos yang aku mnx nie bagi aku menarik . .
yang paling peting jugak aku harap aku boleh bawak subjek2 tersebut ! hehehe . . 

IJAZAH SARJANA MUDA KEJURUTERAAN (KEPUJIAN)
(KEJURUTERAAN ELEKTRONIK BIOPERUBATAN)

bio . . bio .. .sekali lagi , setelah dua tahun aku tak pegang bio ,
kali nie aku perlu menempuh nya selama 4 tahun di uniMAP . .
i'aLLah akan ku berusaha untuk berjaya !
kalo aku main2 , habis lahhh .  . .
mnx kerja pown susa. . xkan nk pakai sijiL SPM ?
no . no . no . .hehehe . .
sijil Matrik lagi lah . . orang mana maw. . .
so , demi family ku yang tercinta , aku perlu berusaha dan berusaha !
yeahhh , CHAIYoK  ! !





p/s : tolong doakan kejayaan saya k ! 




2 comments:

Anonymous said...

Pointer akak dulu brp ye?

Amanina's Blog said...

sorry...baru je tgk komen nie. bz dgn final haritu. pointer? biasa2 ja. tp alhamdulillah. 3 ke atas.