Friday, July 20, 2012

Ada "Ahli Baru" Dalam Rumah KU

ASSalamuaLaikum ! 

yeahh , bertemu kembali . . 
malam nie , sebelom tido , i nak citer sikit pasal LULU . . 
LULU , kucing kesayangan ku , baru je amek bela dalam tempoh 2minggu macam tuh , , 
LULU nie lar "ahli baru" yang jaku maksudkan . . 
heheh . .





hari memuLa aku amek LULU dekat tempat kerja aku , means kucing orang dah xmaw , 
badan dia , makK aiyy ! 
kering siOt , pastu bau pown xbest . . 

tapi aku dengan sedaya upaya telah bersih dan biarkan dia  gemOks !  
aku gadai duit sikit beli makanan khas untuk kucing iaitu WHISKAS dan shampOo khas untuk kucing. . 
ini saja yang aku mampu lakukan untuk dia , haha
rumah tidoO xdak ar baru2 , mewah2 , just kotaK n sehelai kain yang x digunakan lagi dah ,, 
sorry ye LULU , jangan mara arrhhh .. . 

time bagi mandi hari tu , memang LULU menggigil gila . . 
nangis meOw meOw . .
hhahaha , sejuk lar tuh , tapi aku teruskan jugak bagi dia mandi , gosok2 badan dia dengan 
span mandi yang dah xguna . . 
kaki dia semua aku berus , haha , , 
dia cuba nak lari , tapi aku tahan ! wahaha . . 
habis2 ja mandi , menyorok dalam kotak , sejuK n takOt , haha . .
sabor je larh ,





lepas dah lap badan LULU bagi kering , aku letak dia kat tengah panas sikit , 
bagi dia rasa suam2 , haha . . 
=.=! betul ke apa yg aku buat tu ?



Sepanjang aku bela LULU nie , dia memang suka makan . . 
makan kerap gila  , sat2 lapaq , sat2 lapaq . . 
memang macam nie kot nohh kucing JUNIOR , makan kerap . .
haha , hasil bagi makan whiskas dan sikap dia yang suka makan tu , 
sekarang nie dia dah tak kering macam dulu dah   . . 
dah semakin berisi badan dia . . 
bulu pown cantik , lembut jaa bila pegang . . 
dulu dia tak aktif , sekarang nie , mak aiyyy ..! 
aktif gila . . 
suka sangat tengok gelagat dia bila main dengan sesuatu barang  , 
comey !
kadang boleh tergelak dengan sikap LULU nie . . .

lagi satu , LULU  nie memang manja sangat ! 
nie yang i LIKE  ! ! 
hihihi . ..  .
i LUV u lulu !




dah comey dah ! 



berehat dalam raga basikal ^_^




No comments: