Sunday, July 12, 2015

Manisnya Sikapmu

03/07/2015

Satu semester satu kali. Dua kali. Tiga kali. Ikut nasib. Ikut masa. Ikut situasi.  Ikut amarah.

Cuti midterm semester lepas sekali saja. Sedihkan. Gaduh punya pasal. Padan muka.

Sekian lama tunggu kepulangan, akhirnya dapat ku lihat wajahnya yang tiada beza pun. Tak hudoh tak hensem. Hehe. Melangkah masuk. Tujuan utama seperti yang dirancang di awal hari. Terminator. Seperti selalu. Dia yang buat keputusan cerita apa nak di tonton. Ok. Accept je. Jangan ingkar ! Haha

Selesai beli tiket, cari kedai master key. Nak duplicate kunci rumah. Tak tahu kat mna kedai. Then pergi masuk dlm. Cari tak jumpa. Macam biasa dengan muka tak malu aku pergi tanya orang public. Haha. Auntie. Ehh, aku toleh kiri kanan si budak bertuah tu dah hilang? Kurang asam. Jangan slow ehh belakang kiter. Malu laa tuu sebab aku tanya auntie tu. Toleh belakang, dia acah2 main henfon. Sambil mata jeling2 tengok aku dah settle tanya orang public ke belum. Cehh. Lucu laa hai awak ni.

Tindakan yg mencurigakan bila awak pegang fon then jauh dari saya. Lagi2 bila aku try rapat dan usya ke fon dia, cuba di elak. Lagi mencurigakan bila ko minta fon, dia terus simpan dalam poket? What the ?

No comments: