Sunday, July 12, 2015

Apa Kau Merepek ?

11/07/2015

Bangun pagi tengok fon mcm biasa. Dalam duk mamai ada nampak profile pic yg memang tak lain tak bukan ini budak ! Tergantung tepi tu. Oh . Rupanya messenger. Ok . Terkejut jugak. Apa dia nak? Setelah 2 tahun aku pulaukan dia. Unfollow dan block semua laman sosial dari dia kecuali fb !

Ok. Aku tak gelojoh. Dalam duk mamai, just seen melalui swap fon . "Dah marry ke" . Wey. Soalan apakah ko tanya ni? Merepek laa budak ni. Terus sambung tido.

Then. Bila dah bengong2 semakin ok. Aku solat subuh. Dah nak pukul 7 rasanya. Time tu gaduh dengan Mr (dari malam lagi) . Buka messenger ini budak. What?? Apa kau merepek? "Marry me"

Ya allah. Apakahh punya gurauan ni wey. Kau sedar ke tak apa kau cakap tu. Jangn merepek boleh. Agak2 laa nak memain dengan aku. Tau laa memang aku PERNAH crush sblom ni. Tapi tu 2 TAHUN LEPAS ok. Tapi tak perlu laaa nak test power sekarang ni.

Ke kau typo? Agak2 laa kalau typo mcm tu. Vengong laa. Tak pun aku rasa laaa. Aku rasa is3 kau yg memain test aku kan? Vongokk laa haii. Tampo kang.

No comments: