Monday, March 12, 2012

Adooiii sakitnya bila period pain

salam...

bulan nie aku rasa yang nie lar sakit senggugut yang paling sakit aku rasa...
sebelom nie..biasa2 ja..
huhu..
da la nie nie period yang kali kedua untuk bulan nie,,,
aku pown xpaham apa masalah sistem period aku skunk nie,,,
huhu..xpola..ujiann...

hmmm...
start sakit semlam la...
tapi sikit ja...boleh tahan gi,..
semalam aku tido awal..kol 11 da tido..
pagi tadi,ingatkan da lega..pegi kls cam biasa la un...
tapi.,..lama2..makin sakit gila,..lagi2 time kuliah math...
ya allah,tuhan ja taw cena aku asa time tu...sakit teramat sangat.,..
macam nak pitam ja,tp aku kuat kan diri jgk, kalo jatuh nanti aku gak malu un...

aku teros jalan balik bilik...on the way 2,mmg xtaw nk ckap ape ar..
pinggang aku macam nak luruh keluaq ja...malu pown ada gak time 2,sbb ramai kan dok lalu lalang...
humm,yg sedih,aku xde kwn nk teman...
kalo dulu,bila sakit ja,ada kawan amek tawu,tlg hantar balik sickbay,,,tp skunk?huhu...sedih2...

ok..time smpay pejabat felo tuh,ada dak kuliah aku,.n dak pmpuan mna tah,,,smpay2 tu,teros aku duduk kat depan pintu pejabat felo...sbb mmg xtahan dah..pening sangat dah,,,
ada sorang laki nie,yang wani minat,hahah...dia usya aku,,,adess,malu kot!...ahakz!(gatai giler!)

then,..aku muntah lak msa nk g bilik sakit...mmg loya sangat...mcm orang mengandung lak..hahaha...
pastu,aku teros baring kat blik tas katil,xbukak tudung apa pown...sbb mmg xlarat tahap gaban dah...huhu...
tido 2jam!

bangun2,..siap!
dah ok..heheh...alhamdulillah...



No comments: