Monday, March 26, 2012

Majlis Tautan Kasih_Al-Chemy






salam....

hye2 !!!
waahhhhh~happy giler aku sekarang yerkkk!!
hehehe,,,
yelaaaa,bawu pas makan kot...penuh perut aku..hahaha...
dapat makan free lak tuhh, maw tak kenyang,semua makanan aku amek tadi...hehehe

tadi aku ngan ahli kelab al-chemy ada dinner!!
hot x??
hahaha...bajet je niehhh~(^^
alaaa,dinner dekat2 sini je...dekat PENANG GOLF RESORT...
korang yang tinggal kat area penang tuh,konpem tawu un?dekat je kan...

mmg best laaa dinner kitorang...
macam2 karenah aku tengok tadi...
daripada persembahan, gaya pakaian, emosi, semuanya membuat kan hati ku tersenyum...
ecewahh~
ahakkzz !!

hmmm...
nie dya gambo kitorang...
saje nak tayang,.,.kalo xmo tgk, pejam mata tuhhh~
ehekkk ~



pengacara majlis sedondon merah menyala !!







pengetua kesayangan kitorang (^^





yeahh...always together!!


comel tak??ahakkzz~


2 comments:

Zam said...

Zam singgah sini :)

Amanina's Blog said...

hiihiihi..thanx sudi bace(^^