Monday, March 12, 2012

*FInALLY..!!

salam...

yes!
hahaha!!!...(gelak jahat)
akhirnya....terbalas jugak lar...sikit2...dendam aku...
hahaha...
dalam kelas F1P5 un...aku da ramai musuh!
musuh aku nie sapa?hahaha...semua dak laki,..!!
aku benci depa suma...suka kutuk kat belakang!huh...
menyampah cek!

tapi un...
da sorang nie..aku mmg sakit jiwa lama dah ngan dia...errgghhh!!!!
dok tunggu2 bila lar nak biaq dia sakit ati balik..hahaha...
aku nie..kalo ngan laki...suka ar balas2 nie...
tapi ngn pmpuan lain la,...aku mls simpan lama2..,hehehee...

haaa...continue,,,
petang tadi da kelas kimia,tutor,,heheh,,
aku kena wat kat depan,soalan explanation..aku nya xbuat,xqeti,.,tapi lek ar...wani da,haha..
dia dah buat,so guna buku dia la...
kebetulan masa 2,musuh aku sorang nie kena buat jgk!
hahaha,..
dia xbuat gak jwpn soalan yang dya kena buat tuh,,
pas tu pa g...nganga lar dya kat depan..hek2...
dan2 masa 2 sembang ngan aku..tanya apa tah.."ko...bla..bla..bla..."
tapi aku wat xtawu jew..kuaw3!!!
padan muka hang!weaakk!!
dia pown cangak laa kat depan tuhh...huh!
pdn muka...selalu kutuk aku kat belkang...aqi nie ang mnx tlg aku nohh.,..hohohooo...
maaf laa musuh ku oii..bukan xmo tolong.,..tapi aku xpaham ang cakap apa time tuhh~~~

ok..
bye2

No comments: