Friday, March 23, 2012

*musuh ketat bertambah!!

salam...

nie citer hot!!
tawu x....
errghhh!!memang stress giler btoi laa ngan mamat sorang niehh,,,
bole je dia wat ati kering lepas tutup suis kipas kat temnpat aku!!hurrr...
da la sombong....
aku cakap sikit pown x menyut,,,nak tangok aku lagi arr...
skunk nie bukan aku nak swuh dia usya aku ke apa...
tawu x.,..

firstly aku igt kls tu kls dia lar kan,xpe laaa...
'aku ckp la nk tumpang jap,sbb kls aku nyaa,orang len xkua g,,,
aku dok kat situ sbb panas...so,pnjam la jap kipas kls tuhh....
xpe ar...fine,time aku ckap nak tumpang kelas tuh,dia langsung xagkat muka,,
nk kua sora lagi lar kan...

yang buat aku btambah geram taw x...
time dia nak buka kipas kat tempat dia,dia boleh dgn slamber badak dia jaaa tutup kipas kat tempat aku duduk tuhhh!!!
errghhhh...da la aku tgh panas,dia tutup kipas lak,lagi lar hottt!!
aku tnya dia,tutup kipas ka???
dia bole wat pekak badak...
stress btoii....

haaaa,yang xley blahhh..,
hahaha..tw x...
dia silap kls...
hahahahhahahaha...
mmg aku gelak abeh ar kat diaa...
rupa2 nya kls yang dia masuk tu,bukan kls dia pown!
hahaha...
padan muka,,...
wat malu jaa...'weaakkkzz!!!

No comments: