Tuesday, September 1, 2015

Tajuk FYP dah Keluar !

Yeee hello assalamualaikum !

Ok. Setelah berminggu hantar pilihan tajuk Final Year Project a.k.a FYP , hari ni seperti yang ditunggu tunggu, tajuk fyp dah keluar weh !

Riuh group WhatsApp cerita pasal tajuk fyp tuh. Haha. Ada yang tak da nama lah. Ada yang "Alaaaa, apat Dr...... lahhh. Takuttttt" hahaha. Yang paling tak boleh blah aku lah. Nak tau tak? Tajuk yang aku dapat langsung tak da dalam 10 pilihan aku tu. Adoii. Sekali pandang nervous baq hangg. Pastu...usya lecturer pulak, lagiii laaa buat air mata keperempuanan aku menitis weyy. Huwaaaaa ! Saya dapat Dr Indiaaaa. Perkara pertama yang aku fikir "Nanti nak kena speakinggggg....." sobs. Sumpah laa aku meroyan 4 5 saat jugak laaa petang tadi. Adoii. Haha. Siap call Dr Haniza cakap pasal benda alah ni. Dia cakap "Sebab semua tajuk yang awak pilih tu dah full." Ok fine. Tak da rezeki aku dapat 10 pilihan tu. Tak pe. Lepas aku fikir2 semula, semua ni Allah dah tentukan untuk aku. Allah dah atur baekkkk punyaaa. Kita ni sebagai hamba, kena laa redha. Kena faham apa yang berlaku ni mesti ada hikmah. Allah kan pernah kata, Dia tak akan sesekali letak kita dalam sesuatu ujian yang kita tak boleh hadapi . So tunggu apa lagi? Keep smile bebehh ^_^

No comments: