Sunday, September 1, 2013

Review Specialnya Bedak Tanaka Pada Aku :)

Dimulakan dengan bismillah :)

Alhamdulillah. Masih berkesempatan update blog aku yang tak seberapa ni.

Ok, straight to the point. Setelah beberapa hari aku guna Bedak Tanaka, sekarang baru aku tahu apa yang special sangat tentang produk ni. Masa mula-mula guna Tanaka ni, ayat-ayat nie mesti tedetik dalam hati aku :

"Macam tak da function pun pakai Tanaka ni."

"Biasa ja pakai bedak nie. Macam pakai bedak sejuk biasa je lah."

"Hurmm, best laa jugak."



Haaa, tudiaaa. Nampak tak keluhan-keluhan dari suara hati aku yang tak berapa nak dengar sangat tu?
Tapi keluhan aku semua tu semua dah tak da. Sebab aku dah tahu specialnya bedak tanaka nie.

Kalau korang nak tahu, bedak tanaka nie akan buat kulit korang kelihatan berseri-seri. Seriess tak tipu. Aku dah banyak kali guna bedak tanaka nie. Pakai macam pakai bedak sejuk. Ala-ala mask kat muka. Agak-agak bila dah kering, basuh ja muka dengan air biasa. Selalunya aku bilas guna air biasa jela. Tak cuci pun dengan pencuci muka. Sebab muka aku kan kulit sensitif, so aku kurangkan guna pencuci muka untuk elak kulit dari ditumbuhi cik 'jeryyyy' okeyh.


Then kalau nak tahu, lepas cuci muka tu, muka korang akan nampak macam dah make up. Macam pakai something dekat muka padahal korang baru je bilas muka kan? Haaa.. Tak caya try guna then usya muka korang sebelum dan selepas guna.

Lagi satu kan, kalau korang guna bedak tanaka nie secara berterusan, i'allah parut jerawat korang akan makin pudar dan alhamdulillah perkara tersebut jadi kat aku . Malunyaaaa :(

Hurmm, itu serba sedikit yang aku boleh kongsi dengan korang. Harap-harap dapat memberikan keyakinan pada korang untuk beli bedak tanaka nie. ok, gudluck bebeyhh !



p/s : entry pertama aku tentang bedak tanaka boleh baca kat sini

No comments: