Friday, July 26, 2013

Oh Pening Bau Wangi !

Assalamualaikum..

Masalah masalah masalah . 
Kenapa laa kakak aku g letak gel lavender dalam rumah nie ntahh. Memang laa wangi. Tapi masalah nya kepala ku da berdenyut-denyut daaa sedut bau benda alah nie. Kuat benor bau dio.


Sebenarnya aku memang tak boleh bau something yang semerbak dan harum marum nieh. Kepala aku sensitif . Eh ?

Tapi tak semestinyaaa aku suka bau busuk okeyy. Cuma bau wangi yang terlalu menusuk ni buat aku tak tahan . Memang tak tahan. Mungkin ni salah satu sebab aku mabuk keta masa kecik-kecik dulu kot? Hummm, nampak gayanya macam tu laa kot..

Bau perfume pun tak boleh sekarang nie. Cuma satu perfume ja yang aku boleh tahan dan akan berkali-kali bau. Sikit pun tak sakit kepala. Haaa, nak tau bau apa? White Musk . 

hewhew. Aku ingat lagi first time aku bau perfume nie. Memang buat aku jatuh cinta ! Maisarah Razak. Dia lahhh orang pertama buat aku jatuh cinta dengan white musk. Series, tak muak aku bau bila duduk sebelah dia. Haaa, bila dah tau nama perfume yang dia pakai tuh , terus aku g carik kat kedai. Kalo diikutkan, memang laa mahal . Tapi pandai2 laaa cari yang kecik. Murah + jimat. Student kan, mana ada duit banyak. 

Kedai yang aku serang untuk beli benda alah nie kat Hinode Shop. Selalu dalam mall laa kedai nie wujud. Selalu aku g Sunway Penang ja. 




Memang murah barang-barang kat dalam tu. Kat situ jaa tempat unutk aku beli perfume white musk. Walaupun kecik dan murah, tapi kekal lama tau. Lagi-lagi orang macam aku, jarang guna perfume. Tempat dan pakaian tertentu ja aku pakai white musk. 

sekadar gambar google 





No comments: