Saturday, June 29, 2013

Semester II di UniMAP

Assalamualaikum dan Salam Sedunia. 

Disebabkan dah habis Semester II aku di UniMAP, dan mengisi masa keboringan aku malam nieh , aku nak tunjukkan sikit laaa suasana aku sepanjang kehidupan aku di semester II. Semester II je tauu. hihihe :)

ok , sebelum tu , aku nak gtau , sepanjang semester I dan II , kami duduk di kolej kediaman Wang Ulu, Perlis yo. Hurmm , dengar macam ulu gilaa kan . Haha , abaikan .


Haa , niee diaa besday gurl . Yang paling banyak tepung tu dia lar tuhh. Memang dah jadi tradisi sambut besday dekat U. Dapat hadiah telur busuk dengan tepung. Nak lagi best , dapat air campuran bla bla bla. hehehe. Jangan harap nak dapat sweet2 . Kalau nak sweet , dapat dalam mimipi jelaa yerk . hakhak. 


Yang nie pulak kawasan nak bersantai ke hapo ka..Ada papan jongkang jongket kat sebelah tuh. Dan masih selamat kalau nak main . Tapi maaf lar ye , buaian tu tak tahan lama. habis sit dia patah . Eh , bukan aku yg buat k. Yang aku panjat tu memang dah patah da pung. Orang ckp dah alang2 rosak tu , rosakkan lagi. hiks!


Teddiaa , nie laa bilik kuliah yang paling besaww dekat Dewan Kuliah Pauh a.k.a DK . DK1 nie paling femes untuk student2 yang xda kelas rehat dekat sini. Sebab time nie DK1 jarang ada kelas guna. Kesejukan kat sini pun mmg perghhh siookk kot. Boleh tido teros. 


Gambar atas yang huduh dan yang nie kami amek time sebelum masuk kelas math. Haa , kelas math kami satu2 nya buat kelas kat DK tu time tu, *mybe laa* . Bilangan dak kelas aku tak da la ramai pun. Suku jaa penuh dalam DK nie. Haa , depa nie best fren aku laa. Kami berlima kawan sejati. #eh . haha. 


ok, jadi perak sat time nie . Biasa lar kaan , budak tahun satu kan. Tak biasa lagi dengan benda2 cam nie. Haa , nak bagitau nie , kat UniMAP , transport memang disediakan . Banyak bas depa sediakan . Bas nak ke Kg Wai lahh , Wang Ulu lah , Kangar lah, Taman Semarak laah , pokoknya semua bas ke ktempat kediaman disediakan . Btw , bila ramai student time nak balik tu , paham2 jelaaa. Kena pandai berebut ok. Kalau buat "Looiiiyy" ja , memang tak balik lahh korang . Eh , bukan xbalik,cuma lamabat sikit laa sementara  nk tunggu bas lain. Tapi kalau time bas banyak , rilex sudeyyyh , boleh pilih lagi bas mana yang nak naik. hiks =p


WUuu...*ombak ombak*. haha. Yang nie bas paling best . Bas Bintong kitorang paggil. Memang bapak sedap laa kalau berjaya berebut naik bas nie kan. Mau tak laa 35 minit jugak laa nak sampay kolej kediaman nuhh. Haha , dapat bas nie , tido melelehh air liur pun tak sedar tau . *over pulakkk*


Hok nie bila last kelas dengan Miss Munirah . Lecturer Math Eng II . Bapak best weyhh dia ngajaq. Sporting gila. Memang terbaekk laa belajar dgn dia. Tak rugi. Cantik pun cantik meyhh. 

Sesaja bergedik bergambar time nie. Biasa laaa , kelas last cancel. So , nak buat pa lagi. hehehe. 


Nak cakap semua budak Biomed ada time nie tak jugak la.. Sebab ada yang segan2 nak join , yang dah balik pun ada . Excited nak balik awal lar katakann. Eh , apesal macam aku pulak yang lecturer nyewww. *kesiann pulak dkt miss, hehe**


Malam sebelum study week , kami berpakat satu kelas nak makan sesama. So kami plan makan steamboat dekat area kangar. **Kangar je??*. Haishh , kangar jelaa, sep masa sikit , nak study utk final nuhh , hakhak .*bajet rajenn giler*. Ok tapi tak semua p pun , majoriti geng chinese laa tak join. Sebab diorang ada hal apa tah . 

ok , that all. Banyak lagi sebenarnyaa nak cita. Tapi dh xlarat daa... huhu. Nanti aku buat entry baru ok. 

opss ! terkeluar gambar nie pulakk. Sorry sorry :)












No comments: