Wednesday, June 26, 2013

Oh , 'Rio' Ku Accident !

Assalamualaikum ! hyep .

Aku just nak cerita pasal Rio aku . Oh yeahh , Rio aku lar sangat kan . Tak da maknanyaa  aku just minat gitu2 jaa. Muka dia iras iras macam pelakon jiran sebelah negara kita nu haa . Rionaldo Stokhorst. Cuba bayangkan kejap . plis plis. ****hmm , hensem kan??




ok , hari tu , kalau tak silap aku, hujung bulan April .
Malam tu macam biasa , sebelum tido , aku akan online dulu. Usya-usya news feed kat facebook macam biasa. Tapi malam tu tak tahu laaa apa sebab tetiba aku tak boleh lelap. Dan malam tu jugak , aku tetiba rasa nak jenguk dekat group PPK nie . PPK apa tak boleh bg tau kat sini . Bahaya . Sebab aku ada dalam group tu secara diam diam . hikhiks.

Usya dan usya , tetiba aku terbaca satu status nie , buat jantung aku lemah . Diorang xcdent motor dan pengsan. Bleeding.  Aku terpaku . Terkejut . Dan macam-macam ter lagi aku rasa. Time tu aku tak tau nak percaya ke tak . Sebab geng2 PPK nie gila2 sikit . Kang diorang saja nak sakat pulak . Tapi hati aku 8/10 percaya time tuh.

Last2, atas info info yang aku cari , memang betol. Risau nyaa aku , sebab sampai pengsan segala . Aku terus usya dan usya group PPK tu , nak tengok perkembangan depa. Rupa2 nya depa kena tahan kat wad. Kawan2 dia tunggu sampai sedar.



Dah kenapa aku risau lebih? Entah laa, aku pun tak paham knp. Padahal dia bukan sapa pun. Bukan kami saling kenal pun . Cuma aku jaa yang kenal dia dari jauh. Dari awal semester satu lagi. Usya diam diam  ja pung . Huhu. Sorry awak.

Pagi tu , Alhamdulillah dia dengan member dia boleh dah keluar wad. Lega nyaa aku time tu . Nasib tak da benda lain jadi . Hurmm , pagi tu , 1 Mei 2013 , aku hantar something dekat dia melalui wechat. Aku harap kata-kata tu memberi dia semangat semula. HUhu



alhamdulillah , dia bagi respon . Suka tau  >__<





No comments: