Wednesday, June 26, 2013

Nina Mai Dahh Lepas Habis Semester Dua !

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Helooo ! hye hye  ! Assalamualaikum ! 

Wee! Nina dah mai ! Nina dah mai nie. hehehe. Mak aiyy , dah berbulan aku tak sentuh blog nie . MasyaAllah , ampun ya ampun yaa. Biasa laaa , masuk sem 2 hari tu memang teramat sangatlahhhh sibuk dan sibuk . Hurmmm , macam2 kena buat . Kalut dengan esemen laah , tutorial laahh , kuiz lahh , dan yang paling sibuk bila kena buat mini projek untuk subjek digital . Dan lagi satu sebab aku tak jenguk blog nie adalaaahhhhhh... jeng jeng jeng . sebab malas nak on lappy ! hah ! nampak tak nampak tak? Haishh , pemalas sungguh aku nie kannn. Nak update melalui smartphone tu memang tak lahhh. sebab phone aku tak canggih mna pun. lagi2 screen kecik. Ouhh , memang lagi malas laaa aku nak skodeng screen tu lelamaaa kaann . 



ok , entry nie aku cuma nak pokpek je , kalo rasa nak baca , teruskan laaa baca, hikhiks. Tapi kalau rasa sakit kepala , berdenyut dengut kepala korang , baikk stop skrg . sebab aku akan terus membebel dan membebel kat sini . hihi. 

Sebenarnya kaaannn kan kan . Aku ada banyak gilaaa benda nak cerita kat sini tau dak . ehh , memang hampa xtau pun . Haaa, cakap pasal 'tau dak' nie kan, ada kawan aku sorang nie , selalu marah aku sbb selalu guna perkataan nie sebelum cerita atau bagitau something. "Hang tau dak?" or "Hang nak tau dak?" . hakhak . hurmm , nak wat guane , dah memang terbiasa . So start hari member aku tu teguq , terus aku try tak guna dah ayat teww~ hehe . 

Btw , hari nie adalah hari ke-5 aku berhoneymOOOOon dekat rumah ku yang tercinta nie haa. Habis ja final untuk semester 2 hari tu , lepas relax2 kat wang ulu, Perlis tu , terus aku balik . Habis semua barang2 aku angkut bawak balik . Sebabnyaaa , U kami halau kami dengan barang2 kami semua. Sbosob . Kesian kan . Hahahaah . *padahal mmg system semua U mcm tu kann*




Sepanjang hampir 3 bulan cuti nie , mula2 ingat nak keja . Tapi bila difikirkan semula . Aku tak jadi nak keja. So , Nampak gayanya duduk rumah teman mak aku jaa.. Tolong tengok apa yang patot. Ehhh ehh?

ok , tu saja , tak larat nak bebel kosong panjang2 . hehe. 
Wassalam. =]



No comments: