Saturday, January 26, 2013

Kawan Oh Kawan


Assalamualaikum . . 

tadi aku usya suma kawan2 lama ku di soksek . rindu rasanya kat diorang . tak kesah ahh depa kenal aku lagi ke tak . mybe ya mybe tak . yelaa , aku keluar dari sekolah tu setahun awal . time nak tinggal sekolah tu memang berat hati . sebab suma kawan2 aku kat sana best ! yang paling tabik spring222 semangat batch yang ada . batch 0610 memang terbaekk ! 
sekarang semua pakat bawa haluan seniqi . ada yang masih dapat sama U tuhh kira bertuah la . sangat bertuah sebab dapat kekal hubungan persahabatan tuh . bila dah jauh2 nie , pantang ada time cuti mesti nak buat reunion . yelaa , suma pakat nak jumpa kawan2 lama . rindu koOt . 
macam mana jauh pown , diorang nie still contact kat fb ka , twitter ka , xpown ap2 ja laman sosial . cuma aku ja yang masih terperup sorang2 . haha . tah , mungkin segan nak bersapa dengan diorang nie . cuma adalah bapa orang yang aku boleh lagi sembang2 . tak ramai pown .
 mungkin dulu aku tak 'ngam' dengan diorang . sebab tu jadi macam nie . 
papoO jelah , yang penting aku tak kan miss skodeng depa punya perkembangan . pantaw dari jauh bak kata orang . haha . semoga kawan-kawan ku suma berjaya di dunia akhirat . ameenn ^_^






No comments: