Thursday, January 24, 2013

Kami d Perlis Bowl

Assalamulaikum .

Habis jaa exam petang tuh , malam tu aku ngn dak pempuan kelas aku kua . tapi setakat kangar je lar yang mampu . kat perlis nie tak da benda apa sangat pown yang boleh pegi . tapi alhamdulillah laaa bandar dia macam nie , kalo tak ... paham2 je lar . duit pown kua macam air terjun . 

malam tuh kitorang g PERLIS BOWL . haha . perlu ka capital kan  ?
main 4 game . sapo bayar aku pown tak tahu . hehe . tapi aku tak main pown . huhu . niat nak main memang lah ada . aku da lama tak main boling nieh . tapi time tuh , kat sebelah kitorang ramai laki sangat . memang lahh laki2 tu tak tengok kami main , tapi paham2 laaa bila dah lama tak main nie . nanti buat aku lempaq bola tuh , sekali dengan aku lak terlempaq sekali . tak malu kah macam tuh ? huhu .

sebernarnya un , last aku main dulu , aku ada sejarah beb ! 
sejarah macam aku sebut tadi lahh . aku nak lempaq bola tuh , tapi disebabkan berat sangat . ecehh , konon lemah sangat laar kann . haha , lempaq punya lempaq , badan aku terhuyung sekali nak masok kat dalam tuhh . memang seyes aku fobia . haha . lagi satu kasut aku masa tuhh licin beb . huhu . malu pown ada ! nampak sangat tak reti main . weerkkk !




ketinggian terserlah tak ? haha . penipuan semata-mata .



coursemate ku . tapi tak cukup semua lah .



kebahagian terserlah . yeahh ! syg hampa ~



alamak ! kena penyet !









No comments: