Monday, February 9, 2015

Nak Nangis Tengok Result :'( Thanx Sangat Ya Rabb .

Assalamualaikum  haiipp !

Alhamdulillah. Mulut ni tak henti2 mengucap kata syukur pada Mu ya Allah. Syukur teramat sangattt dengan result final exam semester 5 lepas. Hati ini dah tak keruan. Andai aku dah habis period, insyaAllah mesti aku dah amek wuduk dan solat bersujud pada Mu ya Rabb.

Kalau semester 4 aku menangis kesedihan, alhamdulillah hari ini aku menangis kegembiraan. 

Kalau exam midsem aku dan kawan2 menangis atas kegagalan  beberapa subjek yang gila killer, alhamdulillah,syukur. Hari ni Allah dah bagi nikmat yang tak terhingga.

Kalau hari tu lepas habis final, menangis atas tak boleh jawab soalan communication, syukur,  hari ni Allah beri nikmat yang mana aku sangat bersyukur. 

Kalau hari tu jugak aku sedih dan tidak berpuas hati atas aku tak betul2 jawab dengan baik untuk subjek Linear Control, walaupun hakikatnya berpotensi untuk jawab semua soalan, hari ni, alhamdulillah. Allah bagi lebih dari yang aku jangka.

Subhanallah. Besar sungguh kuasa Allah. Engkau Maha Penyayang. Even banyak dosa2 yang aku lakukan, kau masih berikan aku nikmat. Ya allah, jauhkanlah nikmat ini daripada membuat aku sombong diri dan membuatkan Engkau jauh daripada ku. Amennn. :')

Terima kasih banyak mak dan ayah dan jugak kakak abang. Aku tau, depa ni semua tak putus2 mendoakan aku. Terima kasih jugak kak ita, dan kawan2 sekelas yang sama2 doakan kejayaan kita bersama. Terima kasih jugak lectures yang banyak bantu dan tolong. Aku tau. Thanx sangat.

No comments: