Thursday, February 12, 2015

Apa Salah Gue Padamu Wahai Cik.......?

Assalamualaikum haii.

Sedikit tersentuh dan kepelikan ya. Kenapa dan kenapa ini harus terjadi pada diri ku?

Ok. Hari tu dia cakap tak jumpa instagram aku. Its ok. May be ada masalah lah kot kan dengan aku punya setting. So aku abaikan.

Then, semalam. Besday dia. Aku wish dekat group. Erghh. Menyesal gila. Dan menyesal jugak aku belajar cemana nak tau siapa yg dalam groupasap dah "read" my post. Cehh. Pagi ni,aku check. All read ok. All. Termasuklah this birthday girl. Sampai hati eh buat dunno. At least cakap satu perkataan jadi laaah. Tak kisah laaah just cakap 'ok' ke 'hehe' ke.

Budak budak lain wish dekat twitter boleh pulak balas itu ini. Panjang pendek semua ada. Nasib baik aku tak wish dekat twitter. Buat dia tak balas?? Perghh. Lagi malu giler laaa. Entah nak letak mana muka aku nih.

Ok. May be ada benda yang aku dah buat dekat dia ni. Tapi apa aku dah buat wehh? Aku rasa aku tak pernah pulak kamcing dengan dia? Dengan best friend dia aku rapat lak jugak. Tu pun dulu. Apakah mungkiiinnn.........?? Ohhh no no noooo ! Stop it nina !

Aku tak nak fikir dan fikir lagi pasal benda alah ni. Small matter nina. Tarik nafas dalam dalam. Lepassss. Fuhhhh.

Kau pegang ja kata-kata ni nina. Then, maafkan dia. Lepaskan dia nina. Plisss.

“Carilah 70 alasan untuk memaafkan sikap saudaramu. Jika hatimu masih tetap enggan menerimanya juga, maka kekerasan hatimu itu yang lebih patut disalahkan.” 

No comments: