Saturday, January 31, 2015

Bila Hati Sangat Kecewa

Kecewa. Ya Allah. Aku sangat kecewa. Sumpah aku sangat sedih. Aku dah tak tahu nak cakap macam mana lgi da. Aku tak tahu lagi kepada sapa aku nak ceritakan. Nak ceritakan pada manusia. Sememangnya silap besar. Walaupun dengan rakan sendiri. Seriess ya allah. aku kecewa sangat.

Ya Allah. Aku betul2 mengharapkan apa yang aku doakan ini.

Aku salah ya allah. Aku salah. Salah kerana terlalu memberi hati dan perasaan aku terhadap manusia. Mungkin sebab itu aku terlalu rasa kecewa dengan perkara ini.

Ya allah. Aku mohon sangat.
Seandainya dia adalah yang terbaik buatku. Kau jodohkanlah kami berdua. Percepatkanlah jodohku dan dirinya. Permudahkanlah kami untuk diijabkabulkan. 
Ya allah. Seandainya dia bukan jodohku. Aku mohon sangat ya allah. Kau permudahkanlah aku untuk melupakan dirinya. Permudahkanlah aku untuk menerima kenyataan ini. Jauhkanlah diriku dari terus mengingati dia. Jauhkanlah bayang2nya dari terus diingati.

Ya allah.
Ampunkan aku kerana mencintai manusia lebih dari mencintaimu.

Hatiyangsedih.


No comments: