Monday, January 19, 2015

Agent lesen oh agent lesen.

Assalamualaikum haii.

Okey fine. Mula-mula kau cakap nama aku tak da dalam sistem. Padahal hari tu aku sehariannn kott p dengar taklimat. Dengan panas nyaa, dengan lapaqnya. Lepastu hari kau suruh aku amek semula? Hamboii. Ni salah sapa? Keja sapa? Apesal pulak nama aku tak da dalam sistem?

Ok fine. Malas nak cakap banyak. Aku follow ja cakap kau. Malas nak memberontak.  Malas nak bertekak.

Tapi weyy. Geram kot ! Pagi2 ni kau suruh aku p dengar taklimat. Amek khusus. Sekali aku sampai sini, apa kau cakap?

"Hehehe. Malu nak cakap kuat-kuat. Sebenarnya hari ni tak da khusus katanyaa."

Amboii pak bedahh. Sedapnyaa korang.. cemana buat keja? Tak kan selama lebih setahun kau buka kedai tu, kau tak boleh ingat lagi hari apa tak da khusus hari apa ada itu ini?? Gilerrr laaa. Sakit pulakk hati aku. Nasib laa dalam ni sejuk sampai ke tulang. Nasib bukan guna minyak keta moto aku. Haishhh. Melampauuu betoiii.

macam serik da weyyy dengan korang ni. Beriyaa jaaa masa cakap. Hurrr. Sabaq aku boleh sabaq lagi laaa. Kalau lepas ni jadi lg memang tak tauu laa nak cakap apa dahh. Kita tunggu dan lihat yaw !

No comments: