Saturday, February 8, 2014

Date BERDUA SAHAJA dengan bff :)

Photobucket

Assalamualaikum :)

Sedar tak sedar minggu depan dah naik semester 4. Cuti sebulan lepas final exam semester 3 hari tu.
Sepanjang sebulan aku duduk kat rumah ja. Tak cari kerja pun sebab peluang nak dapat keja untuk sebulan SAHAJA memang tipis sgt okey.

Hari tu aku keluar dengan bff tercinta. Nur Syazwani nama dia. Kami keluar date BERDUA sahaja okey. HAHA, gilaaa. Bajet macam couple pulak :p

Disebabkan aku baru tau dekat Bertam ada mall baru bukak, kami dua date kat situ ahh. Boleh bolehh laaa Sunshine Mall tu. Janji ada jugak mall area bertam tu. Kalau tak, sebelum nie kami lepak lepak dekat Sunway, Pasific nunnnn haaa jauhh kau tau x. HAHA.

Layan cita 'Jangan Pandang Belakang Boleh?'. haha. Aku tak minat pun sebenarnya cita tu. Tapi aku layankan saja permintaan dia. Macam biasa, aku akan happy kan perasaan orang lain dari fikirkan perasaan aku. muehehe. *coihhh*.


tiket 'Jangan Pandang Belakang Boleh?'

Nak tengok sangat cita hantu komedi, nahh, 3 jam lagi kena tunggu. HAHA. Memang mati kutu lah kami dua kat situ. Eh, dua ke tiga? opsss ! lupaa pulak. Itew bawa adik itew sekali laa time tuhh. hiks. Ampun yee...


         


Wani bawa aku masuk 'Global Shop'. Pergh pergh pergh ! Banyak gila baq hanggg barang-barang HELLO KITTY. Memang tak heran laaa wani cita kat aku sebelum nie yang dia dah jatuh hati dengan barang hello kitty. Warna pink pulakkk kan.. Haha. So bolehhh rasa laa minat aku pun bakal dipupuk juga ke hello kitty nie haa. Boleh kumpul satu-satu dalam bilik. :p

Tapi tak amek pula gambar barang-barang comeyyy tu. Kami bergambar dengan bear besar gedabakk nie haa. Comel sangat dan sangat besawww. Hurmmm hurm , bila laa aku boleh merasa bear besar nie tah. *berangan kejap*

 



  


Semoga ukhuwah persahabatan kami berkekalan hingga ke Syurga. InsyaAllah :)

No comments: