Sunday, February 16, 2014

Crush Sudah Sah Jadi Milik Orang :)

Photobucket

Assalamualaikum..

Hari nie aku nak cita pengakhiran minat dan usyar2 my crushhh . Pengakhiran?? HAHA. Yalaaa, dia dan isteri sudah selesai diijabkabulkan 14 Feb 2014. Dua hari lepas. Alhamdulillah.. huhu.

Aku mampu skodeng dari jauhh jee suma pasal diorang.

Malam tuhh , kebetulan atu memang sengaja skodeng aq pun tak sure lahh kan , haha. scroll dan scroll. Subahanallah ! Cantik nya pasangan nie ! Betul . Tak tipu.. Sejukkkk ja aku tengok dua mempelai nie. Secocok. Tak percayaa? Haa.. tengok nie..

selepas akad nikah.

Walimah sebelah perempuan.



Haa, aceno pandangan korang? Cantik kan?? Tapi tu pandangan aku je laa.. Sesetengah orang cakap biasa2 ajeee.. Yelaaa, lain orang , lain pandangan. Hurmm. Maybe aku cakap cantikk sebab si dia tu crushh aku kott. HAHA. whatevaaaa.. Itu suma dulu jaa. Sekarang dia dah jadi laki orang. So aku dah buang suma rasa hati aku dekat dia. Aku dah boleh terima kenyataan. HUHU. Andai itu sudah ditakdirkan untuk diorang berdua, aku terima. Sobss.

Sejujurnyaa aku redha hubungan diorang sejak aku tengok diorang nie makin banyak berubah ke arah kebaikan :) Alhamdulillah. Semoga hubungan diorang diberkatiNya dan berkekalan sehingga ke syurga. InsyaAllah. Aminnnn.


"Jodoh tu bukan siapa cepat dia dapat, TAPI jodoh adalah bila ALLAH dah tetapkan, akan PASTI dapat"


Sekian  (✿◠‿◠)

No comments: