Saturday, March 9, 2013

Berabad Tak Bersenam , Habislah Engkau !

Assalamualaikum . 

Setelah bertahun , berkurun , berabad tak bersukan , petang tadi entah mimpi apa , aku join kengkawan aku bersenam dekat tepi blok perempuan . Perancangan awal sebenarnya nak main badminton aje pon , tapi tak sampai 30 minit main , kami stop . Hahaha , sebabnya ? sebab angin petang tadi tiup lemah gemalai . Ergghh , baling shuttlecock ke kanan , dia p kiri , tampo kuat , tapi jadi slow . Hurmm , so kami berjogging lak . 

Seyes weyhh , aku dah lama sangat tak bersenam / bersukan . Last aku buat benda alah suma nie time matrik , maksudnya 2 taon lepas kalo tak silap . Jogging punya jonging , mak aiyy ! lenguh kot . Asa kejang gila suma otot otot aku yang perkasa lagi kuat nie . AhHa ! Satu round ja yang aku mampu . Tu pown jarak tak jauh pownn sebenarnya . Kesian kat muscle2 aku ! Mesti terkejut gila un ! hahaha , nasib korang ahh ~ 

Pasnie , hari2 kena turun bersenam ! Untuk maitain kan stamina ku dan cergaskan otak !  . Haaa , lagi satu adalah untuk tingkatkan berat badan aku ! Yaa , itu tujuan utama aku , hehe . Jangan ingat nak kurus je perlu bersenam segala , yang nak gemok pown kena bersenam taw ! 


ok , wsslm .



No comments: