Tuesday, February 19, 2013

Laptop Ku !

assalamualaikum .





Argghh ! masalah masalah . . .  Laptop aku rosak la weyh . Baru bukak sem baru , dia dah wat hal . Nak hantar repair ? ermmm , pk 10x dulu jugak lah . Sebabnya .... hari tu baru sangat aq da hantar repair . melayang RM300 . Alamak , nampak sangat aku berkira . Hahaha . 
Nak beli laptop baru ke x ? Adoiiiy . Nak guna duit PT sayang kot . huhuhu . Nanti nak makan xcukup lak . Aku kan kaki makan . Kerap makan kot . kang kalo beli baru guna duit PT , kesiannnn la kat aku . makan sekali ja sehari . Sob Sob .

Hari tu , time laptop rosak , abang aku da pesan da , dari hang repair , lebih baek beli baru teros . Takot nanti rosak lagi . Yang paling best , dia cakap , kalo nak beli , nanti dya support setengah harga . Haaaaa , nampak tak nampak tak ? hahaha , Sapa tak maw weyh . Tapi aku still repair dulu , sebab cadangan dari ayah aku . Ok , sekrang ? dah rosak . Abang aku still nak support aku ka ? haha , sebab nyaaaaaa . 

Hari tu time cuti sem , abang aku balik dari Johor , . Pastu , mimipi apa tah , dengan rajennya dia beli TV baru letak kat umah . Mak aiyyy , memang gila gadget betoi la abng aku nie . Selalu sangat beli gadget baru . Aqi tu da beli komputer letak kat umah , DVD , hanphone berbijik2 , macam2 aihh . So sekrang nie , aku teragak2 nak cakap kat dia niat nak beli latop. . haha , kesiannn pun ada kat dia . Nanti menyusah kan lak , sebab hari tu dah keluarkan duit . huhu . Acena nie ~


Laptop oh laptop , asal laaa time nie jugak ko nak rosak ~ huhu 



No comments: