Saturday, November 24, 2012

Rindukan Sahabatku

Assalamualaikum . . 

rindu . rindu sangat dekat kawan baik aku . kawan baik ketika aku dan mereka di Matrikulasi Pulau Pinang . dulu buat apa-apa pon semua nya bersama . pahit manis kami dah lalui selama setahun di KMPP . kalo merajuk , melawak , marah , masing-masing dah masak . cara gelak , perangai , semua nya dah kenal . makanan pon sering berkongsi bersama . lagi-lagi bila makan di kafe D waktu rehat . satu cawan dikongsi bertiga . sweet kan ? hehe . . dan yang paling aku tak boleh lupa , sebelom masok kelas komputer , kitorang akan singgah makan dulu dekat kafe corner pongsu seribu , eh yeke nama nie ? tah laa , aku pown da lupa . . huhuh .. .  apa yang kami makan ? haaa , ce teka . .

-TELUR SEPARUH MASAK - 

weee , sedap taw ! hehe .  . . 
makanan nie kebetulan kami bertiga suka ! mungkin disebabkan banyak persamaan , hubungan persahabatan kami kukuh sehingga sekarang . subhanallah , thanx ALLAH . .  aku berharap hubungan kami bertiga tidak akan terputus begitu sahaja walaupown masing2 berada jauh . .  ameennn ^_^





No comments: