Friday, April 13, 2012

TEKANAN PERASAAN






salam...


seyessss,!..
dok dalam bilik nie,semakin nak abeh sem,makin tu banyak dugaan yg aku hadapi...
makin banyak aku terasa ngan diorang suma nie,,.
sebelom nie pown memang penah jugak,tapi sekarang nie makin menjadi2...
dulu memang aku sayang gila kat depa bertiga..

tapi,..

bila dah jadi macam nie..aku rasa something yang xbest...
mungkin chemistry kami dah berkurangan...
yelaaa,sapa tahan kalau asyik 'kena' jaaa...
nak melawak pown pada ar..

nak kata aku xpenah melawak kasaq,tipu sangat laaa,
tapi melawak2 aku pown,aku cakap "maaf" , "sory" ,"opsss ,xsengaja"...
aku mnx maaf sbb nak jaga hati dorang,xmau ada yang trasa hati....

tapi bila kat aku,ada ka diorang cakap semua tu kat aku?tak dakk pown...
aku ja duk makan hati ngan dorang nie hari2...
memang kalo ikot kan hati,nak jaaa pindah dari bilik nie...
kalo di ikutkan,xmaw cakap terus, xmaw tengok muka langsung dah...
tapi nasib baik aku kuatkan hati tahan semua nie...aku cuba maafkan dorang sikit2
walaupun kadang2 susah nak buat...

tadi,kali yang ke berapa aku pown xtahu,dorang cakap lagi benda yang menyentuh hati dan perasaan aku...
memang macam nak nangis jaa..,,
ok fine...
aku terima semua tu...
yang pastinya aku tak hipokrit macam hampa semua....

mungkin, lepas habis je final exam nie, aku akan hilangkan diri buat selamanya.,..
nie je cara nak buatkan diri aku seperti sedia kala...



#hatiyangterluka
=(

1 comment:

Admin said...

Hai sis, u're lucky, do you want RM2 voucher for shopping at our blogshop for every item? buy 1 item discount RM2 , buy 2 items, discount RM4 :) .. do visit www.our-hidden-closet.blogspot.com , what you need to do just follow our blog and like our fb page. and let us know by dropping message ya and leave your link.

TQ ya.. voucher code: B.OHC RM2

*for ur info, ini adalah promo pengenalan sempena pembukaan our blogshop. jgn lepaskan peluang ya. ;) (only for 10 selected blogger yg sy lawati)